Chromiu picolina studii de pierdere în greutate

Chromium Picolinate Efecte secundare

cenovis fat burn pierdere în greutate januvia

Alți pași pentru creșterea pierderii în greutate Deși mulți americani consumă diete cu conținut scăzut de crom mineral esențial, nu este obișnuit să fii deficitar în crom. Unii oameni iau suplimente care conțin o formă numită picolinat de crom în speranța de a-și îmbunătăți rezultatele de slăbire.

Rezultatele cercetării sunt mixte cu privire la faptul dacă suplimentele sunt benefice în acest scop, cu toate acestea, și este posibil ca aceste suplimente să nu fie sigure pentru toată lumea. Deoarece picolinatul de crom nu s-a dovedit eficient pentru pierderea în greutate, nu există o doză stabilită în acest scop. Picolinat de crom și apetit Dacă picolinatul de crom are vreun beneficiu pentru pierderea în greutate, acest lucru se poate datora efectelor sale potențiale asupra apetitului unei persoane.

  • Efecte secundare grave ale picolinatului de crom Trebuie să întrerupeți utilizarea picolinatului de crom și contactați imediat medicul dacă prezentați: Probleme de coordonare sau de echilibru Probleme de concentrare sau probleme de gândire Simptome ale afecțiunilor hepatice, care includ: greață; dureri de stomac superioare; mâncărime; senzație de oboseală; pierderea poftei de mâncare; culoare urină închisă; stool de culoare argintie; sau îngălbenirea pielii sau a ochilor Cereți ajutor medical de urgență dacă prezentați semne de, o reacție alergică severă care poate include urticarie, dificultăți de respirație sau umflare a feței, buzelor, limbii sau gâtului.
  • Apuretin pareri
  • Referințe infobox Istorie Un studiu din a sugerat că picolinatul de crom III poate contribui la pierderea în greutate și la creșterea masei musculare, ceea ce a dus la o creștere a utilizării suplimentelor de picolinat de crom IIIrezultând ca acesta să fie pentru o vreme al doilea supliment cel mai utilizat în spatele calciu.
  • Rareori, o bătăi rapide sau neregulate ale inimii aritmie Rareori, probleme hepatice Rar, afectarea rinichilor Există unele îngrijorări potrivit cărora picolinatul de crom poate afecta nivelul neurotransmițătorilor substanțe din organism care transmit impulsuri nervoase.
  • Pierdere în greutate canton mi

Sunt necesare cercetări suplimentare pentru a verifica aceste rezultate, deoarece acesta a fost un mic studiu cu doar 42 de participanți. Picolinat de crom și greutate O meta-analiză publicată în Obesity Reviews în a constatat că suplimentarea cu picolinat de crom poate duce la o creștere a pierderii în greutate, dar că efectul nu este foarte mare.

Există o doză de picolinat de crom pentru pierderea în greutate?

Participanții care au luat supliment de crom în studiile analizate au pierdut doar cu aproximativ 1 kilogram mai mult decât cei din grupul de control. Un alt articol de revizuire, publicat în Baza de date Cochrane de evaluări sistematice în același an, nu a găsit suficiente dovezi care să arate dacă utilizarea picolinatului de crom a fost sigură sau eficientă și a observat că studiile existente au fost relativ scurte, deci nu a fost este posibil să se determine siguranța pe termen lung a utilizării acestui supliment.

pierde greutatea când este gravidă pierdere în greutate pentru viața vancouver wa

Exercițiu cu picolinat de crom plus Un supliment diferit - nicotinat de crom - împreună cu exercițiile fizice pot fi mai utile decât picolinatul de crom, potrivit unui studiu clasic publicat în Medicine and Science in Sports and Exercise. În acest studiu, femeile supraponderale care au făcut mișcare și care au luat picolinat de crom s-au îngrășat, în timp ce cele care au luat nicotinat de crom și care au exercitat, de asemenea, au pierdut în greutate.

wbv pierderea în greutate precizie pierdere în greutate peachtree road

Deși există afirmații că picolinatul de crom ajută la îmbunătățirea compoziției corpului, precum și la îmbunătățirea rezultatelor pierderii în greutate, un studiu publicat în Jurnalul Internațional de Nutriție și Metabolism al Exercițiului în a constatat că picolinatul suplimentar de crom nu a afectat compoziția corpului sau pierderea în greutate la femeile care a participat la antrenament de rezistență.

Efecte secundare potențiale și contraindicații Femeile gravide sau care alăptează sau persoanele care suferă de boli hepatice sau renale, o tulburare tiroidiană, o alergie la piele sau o boală mintală nu trebuie să utilizeze picolinat de crom.

1up pm fat burner recenzii pierdere în greutate prin mudre

Efectele secundare potențiale includ insomnie, iritabilitate, cefalee, dificultăți de concentrare, probleme hepatice și probleme de coordonare. Suplimentele cu crom pot interacționa, de asemenea, cu anumite medicamente, inclusiv corticosteroizi, antiinflamatoare nesteroidiene, antiacide și medicamente pentru diabet, așa că consultați medicul înainte de a lua aceste suplimente pentru a vă asigura că sunt sigure pentru dvs.

Cromul dietetic pare a fi la fel de biodisponibil ca picolinatul de crom, potrivit Institutului Linus Pauling, deci dacă sunteți îngrijorat de efectele secundare potențiale ale suplimentelor, puteți obține cromul consumând alimente precum broccoli, ouă, fasole verde, întregi boabe sau nuci.

Picolinatul de crom este o formă a cromului mineral care poate fi găsită în suplimente. Multe dintre aceste produse susțin că îmbunătățesc metabolismul nutrienților și produc pierderi în greutate. Cu toate acestea, mulți oameni se întreabă de siguranță și eficacitate. Acest articol va discuta despre mai multe beneficii posibile ale picolinatului de crom și vă va ajuta să decideți dacă merită sau nu să încercați.

Chromiu picolina studii de pierdere în greutate pași pentru creșterea pierderii în greutate Picolinatul de crom nu este un supliment minune pentru scăderea în greutate, așa că este mai bine să respectați sfaturi de pierdere în greutate, încercate și adevărate, pentru a mânca mai puține calorii și pentru a vă exercita mai mult. Exercițiile fizice ajută la creșterea pierderii în greutate și vă ajută să vă mențineți mușchii în timp ce pierdeți în greutate, limitând potențial scăderile metabolismului, așa că încercați să găsiți un tip de exercițiu care vă place.

Puteți ușura reducerea caloriilor concentrându-vă pe consumul mai multor alimente care vă umplu fără multe calorii, cum ar fi legumele fără amidon, supe pe bază de bulion, salate și fructe și, de asemenea, prin limitarea alimentelor bogate în grăsimi sau zahărul, care tind să aibă multe calorii, dar nu sunt foarte sățioase sau nutritive.

discuții