Cum să ardeți grăsimi suplimentare din corp, Bazele și miturile despre arderea grăsimilor

Pagina principala Cum să arzi grăsimi suplimentare din corp Fără comentarii Pe lângă aspectul frumos al unui corp subțire și muscular, un corp muscular slab este baza pentru o performanță mai bună pentru sportivi. În orice sală de sport, dacă îi întrebăm pe oameni de ce se antrenează sau de ce au început sportul, pierderea în greutate va fi în capul listei, ceea ce nu este deloc surprinzător!

Antrenamentele care au ca scop creșterea arderii grăsimilor, ușurează obținerea și menținerea greutății dorite și un stil de viață mai sănătos, vor avea rezultate foarte cum să ardeți grăsimi suplimentare din corp. Aceste fapte explică de ce este atât de popular să arzi grăsimile și să le maximizezi în timpul antrenamentului. Oricine dorește să slăbească trebuie să producă un echilibru energetic negativ - adică trebuie să ardă mai multe calorii decât consumă.

pierderea maximă în greutate într o singură zi suplimentul de colagen beneficiază de pierdere în greutate

Cu toate acestea, prin creșterea arderii grăsimilor, mobilizăm caloriile suplimentare stocate în grăsimea corporală. Corpul și grăsimea noastră - 7 lucruri pe care le știi bine Scris de Anikó Váczy Grăsimea este un cuvânt magic pe care încercăm să îl evităm cât mai mult în timpul dietei: îl alungăm din dietă și ne antrenăm pentru a ne menține grăsimea corporală la minimum.

Cum să arzi grăsimi suplimentare din corp

Contribuția proteinelor este minimă, cu excepția cazului în care se efectuează un antrenament pe termen lung fără supliment de carbohidrați, care va fi discutat în a doua parte a acestui articol; deci, o mare parte din energia noastră se datorează carbohidraților și grăsimilor. Rezultă cauze de pierdere în greutate fără a încerca utilizarea energiei furnizate de grăsimi reduce consumul de carbohidrați și invers.

Mai multe articole pe această temă Este ca un balansoar. Pe măsură ce arde carbohidrații crește, grăsimile scad; pe măsură ce crește utilizarea energiei grăsimilor, crește și carbohidrații. Modul în care oxigenul joacă rolul de a arde grăsimi suplimentare din corp este important aici, deoarece: - se găsește în cantități infinite în aerul din jurul nostru și chiar și cele mai slabe stochează energii semnificative sub formă de grăsime corporală.

Dacă continuăm să ne antrenăm până când suntem complet epuizați, putem face exerciții pentru o lungă perioadă de timp, fără a rămâne fără, și acest lucru ne permite să ardem o mulțime de calorii. Exercițiile de intensitate ridicată, cum ar fi sprintul sau haltere - adică exerciții de îmbunătățire a rezistenței - se bazează pe alte procese metabolice pentru a extrage energia, acesta este carbohidrații.

Acesta este motivul pentru care arderea grăsimilor nu este o metodă eficientă în acest scop, deși există un program de antrenament care recomandă această metodă pentru creșterea mușchilor, vezi mai târziu.

alăptarea într adevăr ajuta cu pierderea în greutate pierderea în greutate sfaturi în bangla

Grăsimea corporală nu este altceva decât energia chimică stocată. Fiecare kilogram de grăsime conține aproximativ kcal de energie, ceea ce înseamnă că, dacă vrem să ardem atâta grăsime, trebuie să ardem kcal pe lângă energia alimentelor și a băuturilor pe care le consumăm.

Burn Fat - transformarea corpului într-o mașină de ardere a grăsimilor

Pentru a face acest lucru, putem crește eliberarea de energie, adică putem exercita mai mult sau ne putem reduce aportul de calorii. O dietă săracă în calorii va fi mai eficientă dacă le combinăm pe cele două. Deși compoziția noastră genetică determină într-o oarecare măsură cât de ușor ardem grăsimile în corpul nostru, există cei care sunt mai ușori și sunt cei care sunt mai dificili, legile de bază de mai sus ale fizicii și chimiei sunt încă valabile.

Găsiți tratamentul!

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Este adevărat că legile termodinamicii se aplică tuturor, vestea bună este că, dacă acordăm atenție intensității antrenamentului și aportului de energie, putem crește eliberarea de energie ca urmare a arderii grăsimilor și, așa cum vom vedea mai târziu, există semnificative beneficii. Una dintre cele mai eficiente modalități de a produce energie este de a regla cantitatea de grăsime arsă personalizând intensitatea antrenamentului.

De aici și întrebarea: Cât de greu trebuie să ne antrenăm pentru a maximiza arderea grăsimilor? Am menționat mai devreme că antrenamentul mai puțin intens folosește rezerve de grăsime, totuși, pe măsură ce intensitatea crește, rezerva de carbohidrați capătă din ce în ce mai mult spațiu și în cele din urmă doar carbohidrații furnizează energia la intensitatea maximă de antrenament.

Account Options

Pe măsură ce intensitatea sportului crește, crește și rata de ardere a grăsimilor, de până la 35 de grame pe oră, care echivalează cu wați. Pe baza celor de mai sus, cel mai bun mod de a arde grăsimile este de a vă antrena cu intensitatea maximă de ardere a grăsimilor, dar acest lucru nu este neapărat întotdeauna adevărat.

Creșterea fitnessului și arderea grăsimilor - Antrenamentul la o frecvență cardiacă mai mare va crește capacitatea aerobă a corpului; foarte simplu, în timp vom putea urmări planuri de antrenament din ce în ce mai intense, fără a fi nevoie să depunem mai mult efort.

Mai important, utilizarea oxigenului în corpul nostru va crește într-o asemenea măsură încât, în timpul antrenamentelor mai intense, vom arde grăsimi suplimentare din corp, vom folosi energia pe bază de grăsimi. Acesta este motivul pentru care înseamnă mult mai puțină presiune pentru oamenii în formă să rămână subțiri.

Această intensitate pune doar o mică presiune asupra sistemului respirator, astfel încât fitnessul aerob se va îmbunătăți și el puțin.

Grasimile din dieta care ajuta la arderea excesului de grasime pe corp - Ceai

Arderea caloriilor pe oră, dintre care jumătate este pe bază de grăsimi, înseamnă arderea unui număr maxim de calorii grase pe oră. Desigur, acest rezultat este subțire de pe partea superioară a rezervorului prin dublarea timpului de antrenament, cu toate acestea, nu numai că ar fi obositor, dar majoritatea dintre noi nu au timp să facă două ore de antrenament, ca să nu mai vorbim de faptul că ritmul nu ne-ar îmbunătăți din nou nivelul de fitness aerob.

pierde procentajul de grăsime corporală nu greutate program de slabit acasa

Arderea grăsimilor, simplificată Creșterea ratei metabolice de odihnă - După cum sa menționat mai devreme, antrenamentul de rezistență poate fi, de asemenea, bun pentru pierderea în greutate.

Acest lucru se datorează faptului că antrenamentele de înaltă intensitate, care sunt concepute pentru a îmbunătăți rezistența, măresc masa musculară, ceea ce este foarte benefic.

im arzător de grăsime fat out thermo burn sensilab

Arderea grăsimilor, simplificată Cum să arzi mai multe grăsimi? Partea 1 - Înalt5 Trecând de la kilogram la kilogram, mușchii sunt mult mai activi în ceea ce privește metabolismul decât țesutul adipos.

Sudoarea arde grăsimea?

Dacă ne creștem mușchii cu antrenament pentru a îmbunătăți rezistența, vom arde o proporție mult mai mare din energiile noastre, chiar și în perioada de odihnă, ceea ce va face mai ușoară realizarea unui echilibru energetic negativ. Nu este nevoie să petreceți ore în sala de sport; deja 30 de minute de antrenament de anduranță de două ori pe săptămână duc la rezultate semnificative.

Dacă sunteți un începător în domeniul antrenamentului cum să ardeți grăsimi suplimentare din corp anduranță, este suficient să faceți exercițiul care mișcă principalele grupe musculare bucată cu bucată, cu doar suficientă greutate de făcut.

discuții