Hill sprint pierdere în greutate

Rularea Strategiilor Pentru Pierderea Rapidă În Greutate -

Sosul secret pentru slăbit Așadar, încercați să slăbiți și să mergeți mai des la sală.

duromine 15mg povestiri în greutate

Dar de unde știi chiar de unde să începi? Vestea minunată este că nu trebuie să vă dedicați întreaga viață la sala de sport. Pentru a vă optimiza obiectivele hill sprint pierdere în greutate scădere în greutate, veți dori să vă concentrați asupra unui amestec de stări de echilibru gândiți la jogging sau ciclism și exerciții de intensitate ridicată cum ar fi cursuri de boot camp și sprinturi.

La urma hill sprint pierdere în greutate, varietatea este condimentul vieții, nu?

Pragul anaerob

Departamentul de Sănătate și Servicii Umane din SUA recomandă 2,5 până la 5 ore de exerciții moderate pe săptămână sau 1,25 până la 2,5 ore de exerciții de intensitate ridicată, răspândite pe parcursul săptămânii.

Modul în care alegeți să vă exercitați depinde de preferința dvs. Ceea ce este cu adevărat important este că găsiți un antrenament pe care îl puteți întreține.

Rămâneți cu oricare dintre aceste exerciții minunate și veți fi siguri că vă veți îndeplini obiectivele. Ciclism Cursurile de ciclism în interior nu sunt doar super distractive cui nu iubește un playlist pop?! Aceasta înseamnă că corpul tău continuă să ardă calorii ore în șir după terminarea antrenamentului.

double tivita de pierdere a grăsimilor login

De asemenea, puteți lua lucrurile în aer liber cu o bicicletă rutieră. Indiferent dacă faceți sprinturi pentru acel impact de intensitate ridicată sau optați pentru o plimbare la distanță mai liniștită, puteți crea un antrenament care să se potrivească nevoilor și constrângerilor dvs. Incearca-l: Pedalați la toate eforturile timp de 20 până la 60 de secunde rămâneți așezat bine, fii plăcut la articulații!

Și urmați cu 30 până la 60 de secunde de pedalare cu impact redus pentru recuperare. Repetați aceste intervale timp de 10 până la 20 de minute. Nu pentru a-ți compune propriile intervale? Înscrieți-vă pentru o clasă de ciclism de grup bazată pe intervale. Jogging sau alergare Mergi la o alergare - în special una scurtă și rapidă - poate avea pierde greutatea pentru menopauză efect similar asupra metabolismului tău.

S-a dovedit că alergatul ajută la reducerea grăsimii viscerale, cunoscută sub numele de grăsime abdominală. Arderea caloriilor dvs.

1. Circuitul Sprint

Puteți obține beneficii pentru sănătate și prin mers, de asemenea, dar cheltuielile de energie scăzute nu vor duce la o creștere la fel de mare. Incearca-l: Cardio este esențial pentru pierderea în greutate, dar efortul perceput de toată lumea este diferit atunci când vine vorba de alergare și jogging.

Personal Trainer: Antrenament functional pentru pierderea in greutate

Urmăriți ritmul cardiac și concentrați-vă asupra ridicării acestuia timp de 20 până la 30 de minute la un moment dat. HIIT Cunoscut profesional ca antrenament la intervale de intensitate ridicată, una dintre cele mai bune modalități de a porni metabolismul este de a face antrenamente în circuit care constă din rafale scurte de exerciții super intense, cum ar fi sărituri, lovituri sau burpee știm că sunt îngrozitor, dar funcționează!

1. Ciclism

Cea mai bună parte a instruirii HIIT? Puteți să-l eliminați în doar 20 sau 30 de minute și apoi să vă petreceți ziua. Incearca-l: Un alt lucru extraordinar despre antrenamentele HIIT este că sunt complet personalizabile. Pentru a începe, încercați această opțiune de 15 minute. Canotaj Alegerea dealerului cu privire la utilizarea unei bărci reale sau a unei mașini, deoarece esența este în esență aceeași.

Sprinturi Hill Pentru Pierderea Grăsimii

Canotajul este una dintre cele mai eficiente modalități de a viza mușchii de pe tot corpul. Doar asigurați-vă că vă faceți corect formularul, apoi proiectați-vă antrenamentele la intervale pentru a vă ajuta să vă ridicați ritmul cardiac. Incearca-l: Pregătește-te pe o mașină de vâslit, unde îți poți urmări statisticile. Încercați să atingeți până la de metri în 60 de secunde. Odihnește-te cel puțin 30 de secunde, apoi repetă și încearcă să învingi distanța anterioară. Continuă minute.

Sprinting declanșează o pierdere mai mare a grăsimilor

Ridicarea greutăților Când vă gândiți la antrenamente de intensitate mare, s-ar putea să nu vă gândiți imediat la antrenamentul de forță. Această metodă vă poate îmbunătăți obiectivele prin construirea mușchilor, care de fapt arde calorii chiar și în repaus. Acest lucru vă ajută corpul să arde grăsimile mai eficient în viața de zi cu zi. În plus, vă poate face mai puternic în antrenamentele cardio. Incearca-l: Acest ghid pentru începători pentru antrenamentul de forță este plin de sfaturi pentru a pune la punct un antrenament criminal cu greutăți.

Înot Nu este nimic mai răcoritor decât să faci ture în piscină, mai ales într-o zi fierbinte de vară. Înotul este un antrenament puternic din atât de multe motive.

Înclinarea înclinată

Are un impact redus pentru articulații, deci, dacă aveți probleme cu genunchiul greșit sau vă reveniți după rănire, acesta ar trebui să hill sprint pierdere în greutate hill sprint pierdere în greutate mai bun lucru! De asemenea, îți folosește întregul corp. Înscrieți-vă într-o clasă locală de înot pentru a vă reîmprospăta memoria cu accidente vasculare cerebrale și tehnici de respirație.

Dansul Dansează-l, iubito! Cursurile de dans cardio precum Zumba sunt populare dintr-un motiv: vă pot transpira serios fără să vă simțiți de fapt ca un antrenament formal. În timp ce Zumba este o opțiune excelentă pentru cardio la starea de echilibru cardio constant pe o perioadă de timp care vă duce în zona de ardere a grăsimilorputeți, de asemenea, să-l amplificați cu cursuri de dans de înaltă intensitate care implică o mulțime de sărituri, ghemuit și scuturarea pradă.

Unele dintre favoritele noastre: Fitness, BollyX și Zumba Strong Incearca-l: Porniți lista de redare preferată și agitați-o la intensitate moderată până la mare timp de 15 până la 20 de minute înnebuniți! Aveți nevoie de mai multă structură? Încercați acest antrenament acasă de la The Fitness Marshall. Kickboxing Kickbox-ul vă poate ajuta să vă scoateți furia, îmbunătățind în același timp funcția cardiovasculară. Incearca-l: Înscrieți-vă la o clasă în care puteți elibera un sac de box sau încercați această opțiune acasă.

Antrenamente cu greutatea corporală Nu trebuie să te duci la sală pentru a dezvolta o rutină solidă de antrenament. Mizați-vă pe propria greutate corporală pentru a face exerciții cum ar fi scânduri, lansări, sărituri și alpiniști. Puteți folosi antrenamente online HIIT cu greutate corporală, pe care le puteți face din confortul camerei dvs.

a scăzut înainte de o cursă

Incearca-l: Se amestecă și se potrivesc folosind oricare dintre aceste exerciții. Tabata Antrenamentul Tabata este un tip specific de antrenament pe intervale care vă împinge să faceți un exercițiu timp de 20 de secunde, apoi să vă odihniți timp de 10, apoi repetați acest proces timp de câteva minute.

discuții