Macro uri ideale de pierdere a grăsimilor. Macro carbohidrați, proteine ​​proteice, grăsimi; tot ce trebuie să știi; (FE)

Construiți mușchi și pierdeți grăsime fără a urmări macro-urile: un ghid complet

🍀 Am slăbit timp de 1 zi fără diete și exerciții - Eu stiu TV

Citeste mai mult: 11 nutrienți americani nu obțin suficient Calorii și Ratiuri de carbohidrați-proteine Pentru a înțelege cum să distribuiți cel mai bine aportul de macronutrienți, trebuie să înțelegeți câte calorii să consumați în fiecare zi. Deși majoritatea oamenilor mențin o dietă de aproximativ 2.

  1. Pierderea în greutate a corpului și a minții.
  2. Atp arderea grăsimilor

Suma exactă de care aveți nevoie variază în funcție de vârsta, sexul și câtă activitate fizică desfășurați. Puteți utiliza Ghidurile dietetice pentru graficele americane pentru a afla cantitatea care vi se potrivește cel mai bine și pentru a vă da seama de grasimea ideală de carbohidrat-proteină de acolo.

macro uri ideale de pierdere a grăsimilor

Dacă vrei să slăbești, probabil că îți reduci aportul caloric. În unele cazuri, veți dori să modificați macro uri ideale de pierdere a grăsimilor raportul carbohidrat-proteină-grăsime și aportul caloric simultan. Potrivit Școlii Medicale Harvard, doar reducerea consumului de calorii cu orice între și 1.

  • Mâncăruri sănătoase sănătoase
  • Corpul folosește substanțele nutritive pentru fiecare Generarea de energie sau ca Material de construcții pentru diferitele sale componente mușchi, grăsimi, organe, piele, oase, celule, hormoni, enzime, ADN etc.
  • Hell burner de grăsime
  • Lauren greutate de pierdere la lauren

Cu toate acestea, oamenii mai trebuie să mănânce un număr minim de calorii sau pot suferi de deficiențe de nutrienți. Bărbații ar trebui să consume cel puțin aproximativ 1. Dacă vă luptați să determinați raportul exact de macronutrienți de care aveți nevoie zilnic, multe aplicații vă pot ajuta și oferi recomandări.

macro uri ideale de pierdere a grăsimilor

În mod alternativ, dacă aveți o idee despre raportul carbohidrat-proteină-grăsime de care aveți nevoie, dar doriți să evaluați diferite raporturi, puteți introduce potențiale macro-uri pentru pierderea în greutate folosind calculatoarele online și vedeți ce raport se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. Citeste mai mult: 13 activități zilnice care ard mai mult de de calorii Citește și Smoxe pentru pierderea în greutate Creșterea pierderilor de grăsime și greutate Deși poate părea contraintuitiv creșterea consumului de grăsime pentru a pierde în greutate, dietele bogate în grăsimi, cunoscute și sub denumirea de diete cu conținut scăzut de carbohidrați, au adesea succes în a ajuta oamenii să slăbească.

„Macro”: carbohidrați, proteine, grăsimi - tot ce trebuie să știți

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și dietele ketogene nu elimină carbohidrații în întregime, ci le reduc semnificativ.

Conform unui studiu din decembrie în Jurnalul Colegiului Medicilor de Familie din Canada și a unui studiu din septembrie în Jurnalul Indian de Cercetări Medicale, aportul de carbohidrați din dietele ketogene este de obicei între 20 și 50 de grame pe zi. Carbohidrații numărați sunt carbohidrati neti, care sunt carbohidrați minus conținutul de alcool în fibre sau zahăr.

macro uri ideale de pierdere a grăsimilor

Dacă ați consumat o dietă standard, acest lucru înseamnă că aportul de carbohidrați va fi de aproximativ 10 până la 20 la sută din ceea ce a fost. Citește și Glucerna Shake Vs. Atkins Shake Pentru a reduce carbohidrații cu o cantitate atât de dramatică și pentru a nu muri de foame, trebuie să crești consumul de alți macronutrienți.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și ketogeni cresc conținutul de grăsimi. Dacă nu sunteți un fan al slimming ctr reduceri substanțiale de carbohidrați, puteți încerca, de asemenea, diete cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt un pic mai flexibili, precum Atkinso dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, care permite oamenilor să consume de grame de carbohidrați net pe zi.

Raportul de proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate

Mai mulți carbohidrați pentru pierderea în greutate Deși carbohidrații au o reputație proastă pentru a contribui la creșterea în greutate, este posibil să consumi o dietă bogată în carbohidrați și, de asemenea, să slăbești.

Aceste diete sunt, în esență, opusul dietei ketogene, deoarece sunt bogate în carbohidrați și sărace în grăsimi.

macro uri ideale de pierdere a grăsimilor

Acestea tind să prezinte alimente bogate în fibre, sărace în grăsimi saturate, sărace în carbohidrați rafinați și calorii reduse. De asemenea, au și alte beneficii, cum ar fi nivelul redus de trigliceride, îmbunătățirea tensiunii arteriale și creșterea hormonilor de sațietate.

  • Cântece versuri despre pierderea în greutate
  • Deoarece corpul dvs.
  • Hula hula hoop revedeți pierderea în greutate
  • Raportul consumatorului cel mai bun supliment de pierdere în greutate

discuții