Studiu de somn și pierdere în greutate

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate
  • Poate u subțire în jos fără a pierde greutate
  • Câtă greutate ar trebui să pierd?
  • Pierdere de grăsime de 40 de lire sterline
  • Voi pierde in greutate dupa oprirea zyprexa
  • Cum pierderea în greutate vă poate îmbunătăți somnul și reduce apneea - Sănătate -
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului. Exista studiu de somn și pierdere în greutate legatura intre durata somnului si obezitate?

Sus - Dormiti suficiente ore. Cei mai multi dintre oameni au nevoie de ore de somn pe noapte.

Desi nu exista inca date suficiente in legatura cu somnul la copii, potrivit unui studiu, copiii care au dormit sub 7,5 ore pe noapte fata de recomandate au avut un risc de trei ori mai crescut de a deveni obezi in decurs de 5 ani. Studiile mai arata ca persoanele care dorm putin nu mananca sanatos. In general, alimentatia lor nu este variata si un procent mare de calorii provine din snack-uri si cantitati mari de zahar, cofeina si alcool.

multi slim efectos secunderios

Atat alimentatia hipercalorica, cat si snack-urile printre mese si saritul meselor principale favorizeaza cresterea in greutate si, in final, obezitatea. Exista o explicatie stiintifica pentru comportamentul alimentar al celor care dorm putin?

Studiile experimentale evidentiaza ca privarea de somn determina disfunctii in metabolizarea zaharurilor din sange glucoza si influenteaza hormonii care controleaza apetitul.

Altfel spus, durata somnului afecteaza echilibrul hormonilor care regleaza senzatia de foame — grelina si leptina.

Apneea în somn şi obezitatea

De exemplu, hormonul grelina stimuleaza apetitul, in timp ce hormonul leptina il reduce. Cand organismul este privat de somn, nivelurile de grelina cresc si nivelurile de leptina scad, ceea ce duce la o crestere a senzatiei de foame si a apetitului.

pierdere în greutate sonoran casa grande

Studiile mai arata ca persoanele care sunt private de somn au o pofta mai mare de a consuma alimente bogate in calorii si in carbohidrati. Un alt factor important este oboseala asociata privarii de somn, ceea ce determina reducerea practicarii unei activitati fizice.

Ce ne transmit datele care asociaza somnul inadecvat cu cresterea in greutate?

  1. Cum să ardeți grăsimile dar să mențineți greutatea
  2. 10 „Reguli” pentru pierderea în greutate Medicii vor să nu mai urmați - Sănătate -

Trebuie sa retii ca somnul suficient reprezinta o modalitate de a reduce riscul kilogramelor in plus si obezitate. Exista o tendinta de a acumula kilograme pe masura ce inaintezi in varsta.

🍀 Multe proteine și puțini carbohidrați! Ce trebuie să știi despre dieta hiperproteică - Eu stiu TV

Somnul inadecvat nu face decat sa agraveze aceasta tendinta. Daca esti deja supraponderal sau obez, pierderea in greutate va fi mai dificila in lipsa somnului suficient.

pierdere în greutate înainte de concepție

Somnul suficient merita sa fie inclus langa alimentatia echilibrata si miscarea fizica, toate acestea reprezentand aspectele esentiale ale sanatatii optime. Deci, iata inca un motiv sa profiti de un somn bun!

Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul. Da, somnul.

Surse de informatie:.

discuții